Зарубіжна література

Кросворд "Біографія М. Цвєтаєвої"

Вікторина за біографією М. Цвєтаєвої для 5 кл.

5 клас. Вікторина за розділом "Сучасна дитяча література"

5 клас. Вікторина за розділом "Світ дитинства"

5 клас. Вікторина за розділом "Сила творчої уяви" 

Вікторина за розділом "Природа і людина"

5 клас. Вікторина за розділом "Казки народів світу"

5 клас. Вікторина за розділом "Вступ. Казки народів світу"

https://padlet.com/yuliya_shulga_2/yqe6xiz2888w
стіна

                        https://youtu.be/bTxn6yCulPM



 Клас: 9

Контрольна робота № 5 (Дж. Байрон, А.Міцкевич)

І рівень

1.Укажіть, в  яких важливих історичних подіях брав участь Дж. Байрон, перебуваючи у Греції.
А) Став на бік народу, який захищав свою землю у війні з наполеонівською Францією;
Б) допомагав у визвольній боротьбі грецького народу проти турецького поневолення;
В) брав участь у політичній боротьбі;
Г) захищав інтереси простого народу, виступав проти закону про застосування смертної кари щодо повсталих робітників.
2.Твір А. Міцкевича, в якому у романтичному, подекуди фантастичному вигляді відтворено історію Польщі.
А) «Дзяди»; Б) «Рибка»;
В) «Лілеї»; Г) «Кримські сонети».
3. Хто з письменників був активним учасником товариства філоматів ( пізніше – філоретів) ?
А) Дж. Байрон; Б) Г. Гейне;
В) Е. Гофман; Г) А. Міцкевич.

ІІ рівень

1.Який жанр поезії А. Міцкевича  «Бахчисарай»?
А) Балада ;Б) сонет;
В) елегія; Г) станси.
2.Установіть відповідність між творами та їх авторами.
А) Збірка «Книга пісень»;             1) Дж. Байрон;
Б) збірка «Кримські сонети»;        2) Г. Гейне;
В) «Крихітка Цахес»;             3) А. Міцкевич;
Г) «Мазепа»;                           4) Е. Гофман.
3. Доповніть визначення.
Балада – це…

ІІІ рівень

1.Назвіть періоди творчості  А. Міцкевича.
2. Яким постає І. Мазепа у творі Дж. Байрона?

ІV рівень

Чому в циклі «Кримські сонети» пейзаж виступає тільки тлом для роздумів ліричного героя? Аргументуйте свою думку.



10 клас




Контрольна робота за творами Л. Толстого та А. Чехова


І-ІІ рівні

1.Кіті відмовила першого разу Левіну через те, що:
а) Левін був недостатньо багатим;
б) їй здавалося, що вона закохана у Вронського;
в)вона не хотіла їхати в село;
г) Левін був, на її думку, некрасивим.
2.Вронський пожертвував заради Анни:
а) своїм багатством;
б)вигідним одруженням;
в)карєрою;
г)пристрастю до коней.
3.Чим займався Яків Бронза з оповідання А. Чехова «Скрипка Ротшильда»?
а)виготовляв труни;
б)майстрував стільці;
в)лікував хворих;
г)був ковалем.
4.Що символізує гроза у романі Л.Толстого  «Анна Кареніна» ?
а)попередження нещастя;
б)сили, ворожі людині;
в)неспокій;
г) очищення.
5.Як світське товариство поставилося до Анни й коли це найбільше виявилося?
а)Відкинуло: одна дама привселюдно образила її в театрі;
б)байдуже: романи, подружні зради та інтриги були звичними у вищому світі;
в)Анну ганьбили на кожному кроці, писали про неї в газетах.
6.Який художній прийом використав А. Чехов, зображуючи портрети Бєлікова й Коваленка в оповіданні «Людина в футлярі»?
а)гіперболу;
б)контраст;
в)паралелізм;
г)порівняння.

ІІІ рівень
1.Схарактеризуйте образ Левіна (за романом Л.Толстого «Анна Кареніна»);розкрийте його автобіографічність.
2.Доведіть, що «Скрипка Ротшильда» А. Чехова – оповідання.

ІV рівень
Виконайте одне із завдань.
1.Розкрийте сенс  змалювання «футлярного життя» в оповіданні А.Чехова «Людина у футлярі».
2.Образ Анни Кареніної в усій її психологічній глибині та переконливості.


3.Актуальність проблем, порушених в оповіданні А. Чехова «Скрипка Ротшильда».



5 клас

Контрольна робота
 за розділом «Світ дитинства»
І-ІІ рівень

1.Справжнє імя та прізвище Марка Твена:
А) Семюель Клеменс;Б) Джон Клеменс;
В) Том Бленкеншип.
2.У який день тижня Томові довелося фарбувати паркан?
А) у середу;Б) у суботу;
В) у пятницю.
3. Обстежуючи печери, Том і Гек вирішили стати:
А) розбійниками;Б) піратами;
В) моряками.
4. Який жанр твору «Пригоди Тома Сойєра»?
А) Оповідання;Б) роман;
В) повість.
5. Місце, де був захований скарб, Том позначив:
А) стрілкою;Б) хрестом;
В) знаком оклику.
6. Чому Том і Гек пішли вночі на цвинтар?
А) Щоб перевірити спосіб виведення бородавок за допомогою здохлого кота;Б) Щоб перевірити, які вони сміливі;
В) Щоб сховати скарб.
7. Про кого із героїв твору «Полліанна» йде мова: «Тепер їй сорок, і вона сама як перст на цілому світі»?
А) Міс Поллі;Б) Ненсі;
В) місіс Сноу.
8. Полліанна – героїня роману:
А) Марка Твена;Б) Джанні Родарі;
В) Елеонор Портер.
9. Дівчинку Полліанну поселили:
А) у найкращій кімнаті;Б) у будинку для прислуги;
В) у кімнаті на горищі.
10. Батько Полліанни був:
А) лікарем;Б) учителем;
 В) місіонером.
11. Полліанна навчила дорослих гратися:
А) у дочки-матері;Б) у радість;
В) у теніс.
12.Подругою для Полліанни стала:
А) кухарка Ненсі;Б) тітка Поллі;
 В) міс Бентон.

ІІІ рівень

1.Завдяки яким вчинкам Том і Гек стали знаменитими у своєму містечку?
2. Дайте визначення.
Повість – це…

ІVрівень

Напишіть невеликий твір на тему: «Образ Полліанни в однойменному романі Е. Портер»
























Буктрейлер "П'ятнадцятирічний капітан" Ж. Верна




Буктрейлер "Портрет Доріана Грея" О. Уайльда



Буктрейлер "Герой нашого часу"


Вікторина за розділом "Природа і людина"

Немає коментарів:

Дописати коментар