Дистанційне навчання



Дистанційне навчання Таблиця

Розклад онлайн-уроків

 дистанційне навчання

                                2021 - 2022 н.р

27.09
1.Обр. мист. 7: Екстер'єр - обличчя  будинку.презентація
2.Обр.мист. 6: Новаторство в мистецтві. Абстракціонізм. Створення абстрактної композиції.
3.Укрмова 9:Пряма й непряма мова.Заміна прямої мови непрямою.Онлайн-урок. П.6, 7.Впр.с.28
4.Укрліт 5: Казка "Мудра дівчина"Робота над образами дійових осіб.с.33-36.Пит. 1 -8,с.37)


24.09
1.Обр.мист.5:Як скомпонувати малюнок в обраному форматі.відеоурок
2.Зар.літ.5:Прочитати казку "Фарбований шакал"(с.37-38)
3.Укрліт 10:Визначити, які проблеми порушено у творі І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"

23.09
1.Укрліт 10:І.Нечуй-Левицький. "Кайдашева сім'я".Дочитати повість. Схарактеризувати героїв.
2.Укрмова 5: Типи мовлення.П.6, впр.53.відеоурок
3.Укрліт9: Українська середньовічна література ХІ -ХVст.Розвиток писемності.Найдавніші рукописні книги.Презентація



навчальна практика

 

 

Дата

Навчальний предмет

Клас

Зміст навчальної практики

1

31.05

 

Образотворче мистецтво

 

5

 

Нетрадиційні техніки малювання.Малюнок у техніці гратаж.відео

2

01.06

Образотворче мистецтво

6

 

Віртуальна екскурсія до музею образотворчого мистецтвамузей

3

02.06

Образотворче мистецтво

 

7

Мистецька вікторина

вікторина

4

03.06

-

-

-

5

04.06

Образотворче мистецтво

 

5

Віртуальна екскурсія до музею петриківського розпису

музей

6

07.06

 

Українська мова

 

 

8

 

Лінгвістичні ігри.Виконання інтерактивних вправ за темою «Просте речення»

 Односкладні речення

Як добре ти знаєш мову

7

08.06

-

-

-

 


07.05(п'ятниця)

1.УМ 11:Правопис прислівників і прислівникових сполучень.П.73, впр.768.відеоурок
2.УЛ 11:Галина Пагутяк. "Зачаровані музиканти"Аналіз
3.ЗЛ 9:М. Булгаков. "Собаче серце"текст Фільм.
4.Обр.мист. 7:Країна фестивалів. Зобразити або виліпити з пластиліну головну нагороду фестивалю.презентація

06.05(четвер)

1.УЛ 8: Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.Онлайн-урок.с.244, 252-257.
2.УЛ 11:Марія Матіос."Майже ніколи не навпаки".с.304-305.Прочитати аналіз твору за посиланням, зробити тези в зошиті.Аналіз твору  Текст
3.УМ 11:Морфологічні типи прислівників.Ступені порівняння означальних прислівників.П.73, впр.764.відеоурок

05.05(середа)

1.ЗЛ 11:Контрольний твір-есе.Пошуки сенсу життя. Чи варто? (за вивченими творами)
2.УМ 8:Відокремлені уточнювальні члени речення. Тренувальні вправи.Онлайн-урок.П.38, впр.452.
3.УЛ 8:В.Чемерис."Вітька + Галя...".Прочитати с.245 -248.
4.Обр.мист. 6:Історичний і батальний жанри. Створення композиції на історичну тематику.Презентація

30.04(п'ятниця)

1.УМ11:Контрольна робота. Онлайн-урок(11.00).
2.УЛ11:Актуальність потреби пошуку Т.Шевченка з "людським обличчям" Аналіз твору
3.ЗЛ 9:М. Булгаков. Українські сторінки життя і творчості.(див. форзац підручника)презентація
4.Обр.мист. 7:Писанка як атрибут народних обрядів. Розпис писанок.Презентація

29.04(четвер)

1.УМ 11:Творення і правопис дієприслівників. Дієприслівниковий зворот. П.72, впр.762(онлайн-урок)
2.УЛ 11:Ю. Андрухович. "Shevchenko is ok"текст
3.УЛ 8: Ю. Винничук. "Місце для дракона".Проблематика твору.Онлайн-урок.

28.04(середа)

1.УМ 8: Відокремлені уточнювальні члени речення.П.38,впр.448.Онлайн-урок.
2.УЛ 8: Ю. Винничук." Місце для дракона"Тест
3.ЗЛ 11: Г.Г. Маркес. "Стариган із крилами"(прочитати текст; визначити, які проблеми порушено у творі.Онлайн-урок.
4.Міфологічна тема в образотворчому мистецтві.Презентація


27.04 (вівторок)

1.УМ 8: Контрольний переказ.Контрольний переказ
2.Факультатив 5: Правопис префіксів.Правопис префіксів
3.УМ 11:Дієприкметник.П.71.Впр.749,751.відеоурок
4.УЛ 11:С. Жадан. "Ворошиловград" Система образів роману.
5.ЗЛ 9:Шолом-Алейхем. "Тев'є - молочар".Прочитати текст. Схарактеризувати образ Тев'є.Текст(скорочено)

22.01(уроки за п'ятницю)

1УМ 11:Основні чергування звуків. П.51.впр.542(п).відеоурок
2.УЛ 11:О. Довженко. Новела "Воля до життя".Прочитати текст. Опрацювати с.196-197.текст
3.ЗЛ 9:Оноре де Бальзак. "Гобсек" Прочитати повість.текст
4.Обр.мист. 7:Промисловий дизайн. Сконструювати підставку для олівців.презентація

21.01(уроки за п'ятницю)

1. УМ 11:Подвоєння і подовження приголосних. відеоурок Впр.525(п), впр.531(п).
2.УЛ 11:О. Довженко. "Мати".с.193-195. Текст
3.ЗЛ 9:Оноре де Бальзак."Людська комедія".С.108 - 113.Знати біографію письменника.Виписати в зошит структуру, тематику і проблематику "Людської комедії".презентація
4.Обр. мист. 7: Дизайн і його види. Графічний дизайн.Створити емблему навчального кабінету. 
                     презентація

20.01(уроки за четвер)

1.УЛ 11:Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець.С.191.тест
2.УМ 11:Спрощення у групах приголосних. П.50, впр.534(п).впр.535(у).ЗНО
3.УЛ 8: І.Карпенко- Карий. "Сто тисяч". Проблема влади грошей,  бездуховності людини.С. 145-146.Тести:тест

19.01(уроки 

1.УМ 11:Асимілятивні, дисимілятивні процеси. П.49,Впр. 518(п).презентація
2.УЛ 11:О.Довженко. "Зачарована Десна" Прочитати текст. Опрацювати с.189-193.текст
Обр. мист. 5:Види живопису.Створення імітації мозаїчного панно.Презентація  приклад роботи

06.01 (середа)

1.УМ 8:Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. П.26.Впр.288(п).відеоурок
2.УЛ 8:І. Карпенко-Карий. "Сто тисяч"(с.133 - 144)Прочитати текст.
3.ЗЛ 11:В. Маяковський. "А ви змогли б?", "Послухайте!" С.102 -104. Вивчити вірш.
4.Обр.мист. 6:Образ у портреті. Зобразити автопортрет в історичному костюмі.відео

05.01(вівторок)

1.УМ 11:Розділові знаки у простих ускладнених реченнях. П.46, впр.454(п), впр.457(у).
2.УЛ 11:Біографія О. Довженка. С.182-186. Укласти хронологічну таблицю. О.Довженко
4.ЗЛ 9:Реалізм. Опрацювати с.99-107.Зробити тематичні виписки .
5.Факультатив 5:Позначення м'якості приголосних на письмі.відеоурок

04.01(понеділок)

1. УМ 11:Складні випадки використання розділових знаків. Тире між підметом і присудком.
П.45, впр.446(у), впр.450(п). відеоурок
2.УЛ 11:Контрольна робота.(тести)тест
3. Обр. мист. 5: Художній шрифт.Записати своє ім'я, використовуючи художній шрифт.Теорія

31.12(четвер)

1. УЛ 8:Іван Карпенко-Карий.Життя і творчість. с.130-133.Пит. 1(с.146).презентація
2.УМ 11: Підготовка до ЗНО. Пунктуаційні норми.Основні пунктограми в простому і складному реченні, при прямій мові, цитуванні, у зв'язному тексті.П.44, впр.435(у), впр.436(п).
3.УЛ 11: М. Куліш. "Патетична соната". с.173 - 175.Пит. 1 - 7 (с.175-176).текст

30.12(середа)

1.УМ 8:Безособові речення. Називні речення.П.23, 24. Впр.264(п), впр.272(п).відеоурок
2.УЛ 8:Контрольна робота (тести)
3.ЗЛ 11:Анна Ахматова. С.99-101. Вивчити вірш.
4.Обр.мист. 6:Портрет. Зобразити портрет друга. Портрет

29.12(вівторок)

1.УМ 11:Дискурс.П.42.Впр.400. Підготовка до ЗНО.
2.УЛ 11:Опрацювати с.166-172.Пит. 1-8(с.172)
3.УМ 8:Неозначено-особові речення.Узагальнено-особові речення.П.21, 22.Впр.246(п), 256(п).
4.ЗЛ 9:Контрольний твір на тему: "Трагедія головного героя роману М. Лермонтова "Герой нашого часу"
5.Факультатив 5:Найпоширеніші випадки чергування приголосних.Чергування г-ж-з, к-ч-ц, х-ш-с.Чергування приголосних

28.12( відпрацювання за 04.12)

1.УМ 11:Текст.. Зміст і будова тексту. П.41, впр.397.Текст
2.УЛ 11:М. Куліш. "Мина Мазайло"Мина Мазайло
3. ЗЛ 9:М. Лермонтов. "Герой нашого часу"(дочитати). Опрацювати у підручнику с. 93-98.
4.Обр.мист. 7:Вертеп. Зобразити персонажів різдвяного вертепу.Вертеп


ПТ, 29.05
1.УМ 10:Узагальнення і систематизація вивченого. Морфеміка і словотвір. (п.60-69)
2.УМ 7:Узагальнення ы систематизацыя вивченого.
3.Історія 6:Підсумки за рік.
4.Обр.мист.5:Театр ляльок.
5.ЗЛ 8:Підсумки за рік.Список творів для читання влітку
6.РМ 9:Підсумки за рік.

ЧТ, 28.05

1.УМ 10:Узагальнення і систематизація вивченого. Морфеміка і словотвір.(п.49-60)
2.УЛ 10:Підсумки за рік. https://znoclub.com/pidgotovka-do-zno/753-spisok-tvoriv-z-literaturi-yakij-potriben-na-zno.html
3.УЛ 7:Написати, які твори, вивчені протягом року, найбільше сподобалися і чому.
4.Обр. мист. 7:Підсумковий урок. Малюнок на вільну тему.

СР, 27.05

1.УМ 10:Узагальнення і систематизація вивченого.(Лексикологія, фразеологія)Тест
2.ЗЛ 10:Ознайомлення з літературою для читання влітку.Перелік творів
3.УЛ 7:Повторити творчість Олекси Стороженка та Богдана Лепкого.Тест
4.УМ 7:Дефіс у вигуках. Контрольна роботаТест

ВТ, 26.05

1.УМ 10:Узагальнення і систематизація вивченого.Тест(фонетика, орфоепія, графіка, орфографія)тест
2.УЛ 10:ЛРК Художній світ Ольги Полевіної. Біографія. Повт. творчість Лесі Українки.
3.Історія 6:Практична робота. Зіставити господарство, суспільне життя й культуру населення Давньої Греції та Риму з одного боку й Індії та Китаю з іншого.
4.Обр.мист. 6:Підсумковий урок. Малюнок на вільну тему.
5.ЗЛ 8:Повторити  творчість Омара Хаяма., Данте.тест

ПН, 25.05

1.РМ 9:Повторення вивченого за рік.Повт п. 6-9(Лексикологія.Фразеологія)
2.УЛ 10: ЛРК Творчість Тамари Журби Біографія Повт. творчість О. Кобилянської.

Пт, 22.05

1.УМ 10:Контрольне есе "Що робить мене щасливим (щасливою)"Допоміжні матеріали
2.УМ 7:Вигук (п.51,впр.545)відеоурок Повт.п.32-36.
3.Обр.мист. 5:Створити ескізи до вистави(декорації, костюми, афіші)
4.Історія 6:Практична робота.Дібрати інформацію про правила і переконання, елементи побутової культури, запозичені українцями в давніх греків і римлян.
5.ЗЛ 8:ПЧ М.Аромштам. "Коли відпочивають янголи"Текст Повт. тв. Лі Бо, Ду Фу.
6.РМ 9:Контрольний слуховий диктант.Контрольний диктант


ЧТ, 21.05

1.УЛ 7:Контрольна робота
2.УМ 10:Повторити п.41-46.відеоурок
3.УЛ 10:Контрольна роботаТест
4.Обр.мист. 7:Виконати творчу роботу "Образотворче мистецтво і я ".

СР, 20.05

1.УМ 10:Контрольний диктант Контрольний диктант
2.УЛ 7:ЛРК Поезія Володимира Бровченка В. Бровченко.Повт.творчість Гр.Тютюнника
3.УМ 7:Правопис часток(п.49, впр.522)Повт. п.25-30.відеоурок
4.ЗЛ 10:Підсумкова контрольна роботаТест

ВТ, 19.05

1.УМ 10:Контрольна роботаТест Повт. п.36-39.
2.УЛ 10:Гульджемал -головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни д'Арк. Повт.тему "неоромантизм".
3.Історія 6:Значення давньої історії України як частини світової історії. http://ru.osvita.ua/vnz/reports/history/35762/.Повт. п.15-16(Давня Індія)
4.Обр.мист. 6:Віртуальна екскурсія "Художній музей"Презентація
5.ЗЛ 8:Повторити творчість Есхіла, Вергілія,Горація, Овідія.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8313498

ПН, 18.05

2.УЛ. 10:І. Гаспринський."Арслан-киз"Текст. Повт.творчість В. Стефаника.


ПТ, 15.05

1.РМ 9:Контрольний письмовий переказ Текст
2.УМ 7:Частка(п.48, впр.509) Повт.п.18-24.Відеоурок
3.УМ 10:Тренувальні вправи.Тест Повт.п.30-35.
5.ЗЛ 8:Підсумкова контрольна роботаТест
6.Обр.мист. 5:Петриківський розпис.Зобразити кетяг калини.Презентація

ЧТ, 14.05

1.Твір-роздум "Мої життєві орієнтири".Повт. п.24-29.

2.УЛ 10:Ісмаїл Гаспринський."Арслан-киз"(с.260-265)презентація Повт. творчість М. Коцюбинського.
3.УЛ 7:А. Малишко."Чому, сказати, й сам не знаю..."(с.281).Повт. творчість М. Стельмаха.
4.Обр.мист. 7:Футуристичний дизайн. Зобразити вулицю майбутнього або транспорт ХХХ ст.презентація

СР, 13.05

1.УМ 10:Не і ні з різними частинами мови відеоурок.(впр.584).Повторити п.20-23.
2.ЗЛ 10:Сью Таунсенд. "Таємний щоденник Адріана Моула" текст
3.УЛ 7:А. Малишко. "Пісня про рушник"(напам'ять)с.279-280.Повт.творчість А. Чайковського.
4.УМ 7:Правопис сполучників (п.47, впр.498) Повт.п.12-16.Контрольний диктантДиктант


ВТ, 12.05

1.УМ 10:Вигук(п.85, впр.613).Повт.п.15-19 відеоурок
2.УЛ 10:Б.Лепкий."Мазепа".Образ Мотрі Кочубей.Повт.
творчість івана Франка.
3.ЗЛ 8:Барбара Космовська. "Буба".Повторити творчість Гомера, Сапфо.
4.Історія 6:Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян(п.50, пит1(с.221),
пит.2, 3(с.223).Повт.п.12-14(Передня та Центральна Азія)
5.Обр.мист. 6:Створити ескізи костюмів до казки про Кирила Кожум'яку.аудіокнига

ПТ, 08.05

1.ЗЛ 8:Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон"Фільм Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.Повторити тему "Міфи троянського циклу"
2.РМ 9:Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком(п.64,впр.597(у),впр.599).Повт. п.4-7.
3.УМ 7:Сполучники сурядності та підрядності(п.46, впр.482(І), впр.486). Повт. п.7-11.відео
4.УМ 10:Правопис часток(п.84, впр.605)Повт.п.12-14.відеоурок
5.Історія 6:Давні слов'яни(с.219-220)відеоурок Повт.п.9-11(Давній Єгипет)
6.Обр.мист.5:Народні промисли Народні промисли України

ЧТ, 07.05

1.УМ 10:Частки(п.84,впр.604) частка відеоурок Повт.п.9-11.
2.УЛ 10:Б.Лепкий.Трилогія в 5 книгах "Мазепа"(с.254-258)текст Повт.тему "Модернізм"
3.УЛ 7:Екранізація твору О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"Іван Сила
4.Обр.мист. 7:Виліпити з пластиліну або зобразити головну нагороду фестивалю(кубок, статуетку)

СР, 06.05

1.УМ 10:Правопис сполучників(п.83, впр.600) Повт.п.5-8.правопис сполучників відео
2.УЛ 7:ПЧ А.Дімаров. "Блакитна дитина"аудіокнига. Повт.творчість Т. Шевченка.
3.УМ 7:Сполучник(п.45, впр.470) Повт.п.3-6.відеоурок
4.ЗЛ 10:  Пауло Коельйо. "Алхімік"(с.197-200)

ВТ, 05.05

1.УМ 10:Сполучник як частина мови(п.83, впр.601)сполучник Повт. п. 1-4.
2.УЛ 10:БогданЛепкий. Огляд життя і творчості митця(с.250-254).відео Повт.творчість І.Нечуя-Левицького.
3.ЗЛ 8:Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон"(с.308-314).Повторити тему "Священні книги людства..."
4.Історія 6:Падіння Західної Римської імперії (с.218-219)тест Повт.п.1-8
Обр.мист. 6:Створення композиції на історичну тематику.презентація

ПН, 04.05

1.РМ 9:Складні речення з різними видами зв'язку.(п.63, впр. 596(А)).Повторити п.1-3.відеоурок
2.УЛ 10: Симфонія "Сковорода" (с.246-247)Текст Повторити відомості про реалізм як літературно-мистецький напрям.(с.11-17)


ЧТ, 30.04

1.УМ 10:РМ Синонімія прийменників.презентація
2.УЛ 10:П. Тичина."О панно Інно...", "Пам'яті тридцяти"(с.241-244)
3.УЛ 7:РМ Нова пригода Івана Сили.Повт. творчість І.Франка.
4.Обр.мист. 7:Зобразити гердан.   гердан


СР, 29.04

1.УМ 10:Правопис прийменників (впр.591)Правопис прийменників
2.УЛ 7:Олександр Гаврош."Неймовірні пригоди Івана Сили (с.270-277) тест. Повт.тему "Суспільно-побутові пісні".
3.УМ 7:п.44, с.164-табл., впр.457,впр.459.
4.ЗЛ 10:Контрольна робота тест


ВТ,28.04
1.УМ 10:Прийменник.(п.82, впр.587,588)ПРЙ
2.УЛ 10:П.Тичина."Арфами, арфами...", "Ви знаєте, як липа шелестить...", "Пастелі"(с.238, 240)
3.Історія 6:Поділ Римської імперії. Початок Великого переселення народів.(п.49)Відеоурок
4.Обр.мист. 6:Створити силуетну композицію у стилі грецького вазопису.Грецький вазопис
5.ЗЛ 8:Антуан де Сент-Екзюпері. "Маленький принц".тест


ПН, 27.04

1.РМ 9:Читання.Правильне розуміння при читанні вголос і мовчки змісту складних речень.(п.61, впр.572, 573(у)).
2.УЛ 10:П. Тичина.Збірка "Сонячні кларнети"(с.236-237)відео

ПТ, 24.04

1.ЗЛ 8:Антуан де Сент-Екзюпері. "Маленький принц".Характеристика образів відеоурок
2.УМ7:Написання прийменників (п.43, впр.450)правопис прй
3.УМ 10:Контрольна робота за темою "Дієслово. Прислівник"тест
4.РМ 9:Синонімія безсполучникових і сполучникових складних речень(п.60., впр.560(у),559)тест
5.Історія 6:Християнство(п.47, пит.1-4, с.208)
6.Обр.мист. 5:Стилізація природних форм.Стилізація природних форм

ЧТ, 23.04

1.УМ 10:Електроннний лист. СМС-повідомлення(с.262-263, впр.730(у), впр.732(у).
2.УЛ 10:Павло Тичина(с.235-236)особисте життя Тичини
3.УЛ 7::Олександр Гаврош."Неймовірні пригоди Івана Сили"(с.262-268)
4.Обр.мист. 7:Зобразити Великодню композицію.

CР, 22.04

1.УМ 10:Правопис прислівників (п. 81, впр.579)правопис прсл
2.УЛ 7:Олександр Гаврош."Неймовірні пригоди Івана Сили"(с.254-261)
3.УМ 7:Скласти відгук про цікаву книжку.відгук
4.ЗЛ 10:М.Метерлінк. "Синій птах"Синій птах(текст)

ВТ, 21.04

1.УМ 10:Ступені порівняння прислівників (п.80, впр.575)
2.УЛ 10:Контрольна робота тест
3.Історія 6:Кризові явища в Римській імперії (п.46, пит.1-4, с.204)
4.Обр.мист. 6:Міфологічна тема у мистецтві.презентація
5.ЗЛ 8:Антуан де Сент-Екзюпері. "Маленький принц"(с.282-307)

ПТ, 17.04

1. РМ 9:Тире в БСР(п.58, впр.536,впр.537(усно)Тире в БСП
2.УМ 7:Прийменник як службова частина мови(п.42, впр.438,)Прийменник
3.УМ 10:Прислівник (п.79, впр.564(усно), впр.566(письмово).
4.Історія 6:п.48, завд.2(с.213)Римська культура
5.ЗЛ 8:Узагальнення знань з теми "Бароко і класицизм"контрольна робота
6.Обр.мист. 5:Символіка українського орнаменту.Символіка українського орнаменту

ЧТ, 16.04
1.УМ 10:Дієпрслівник.(п.78, впр.555(усно), впр.557,558)
2.УЛ 10:В.Винниченко - художник. Значення творчості.
3.УЛ 7:Олена Теліга. "Сучасникам" (с.250)
4.Обр.мист. 7:Ландшафтний дизайн. Створити малюнок "Парк моєї мрії Ландшафтний дизайн"

СР, 15.04

1.УМ 10:Дієприкметник(п.76-77,впр.539, впр.546).
2.УЛ 7:Олег Ольжич. "Захочеш - і будеш"(с.247-249)
3.УМ 7:Узагальнення знань за темою "Прислівник"тест
4.ЗЛ 10:Драматургія на межі ХІХ-ХХ ст. М.Метерлінк.(с.181-186).

ВТ, 14.04

1.УМ 10:Поділ дієслів на дієвідміни(п.71,впр.508).
2.УЛ 10:В. Винниченко. "Момент"фільм "Момент
3.Історія 6:Пантеон римських богів (п.42, виписати імена 12 головних римських богів)
4.Обр.мист. 6:Біблійна тема в мистецтві.Зображення янгола.Біблійна тема в мистецтві
5.ЗЛ 8:Мольєр. "Міщанин-шляхтич".Основні образи комедії(виписати образи в зошит, коротко схарактеризувати їх).


ПН, 13.04

1.УЛ 10:В.Винниченко (с.221-231) Виписати в зошит періоди творчості.
2.РМ 9:Двокрапка у БСР (п.57, впр.527(у), впр.530)Двоеточие в БСП

ПТ, 10.04

1.РМ 9:Кома і крапказ комою у БСР(п.56, впр.518) БСР:кома, крапка з комою
2УМ 7:Написання прислівникових сполучень (п.40, впр.413)Правопис ПРСЛ
3.УМ 10:Вид, час, спосіб дієслів(п.72, 73, 74; впр.516,519,525)
4.Обр.мист. 5:Символіка писанок
5.Історія 6:Римська імперія. Октавіан Август(п.44,пит.1-4,с.193)
6.ЗЛ 8:Мольєр. "Міщанин-шляхтич" (с.262-278) Прочитати текст.


ЧТ, 09.04

1.УМ 10: Дієслово.п.70(с.176).Впр.501(письмово)Дієслово
2.УЛ 10:Значення творчості Лесі Українки
3.УЛ 7:Узагальнення знань
4.Обр.мист. 7:Власний імідж.Відобразити своє бачення образу сучасного підлітка.Імідж.Презентація

СР, 08.04

1.УМ 10:  відгук про твір мистецтва
2.УЛ 7:Тест за твором "Гер переможений", характеристика образів.
3.УМ 7:Правопис прислівників.П.39, впр.390, 395.правопис прсл
4.ЗЛ 10:Артюр Рембо ."Голосівки", "Моя циганерія"(с.177-180).Артюр Рембо


ВТ, 07.04

1.УЛ 10:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=663349
2.УМ 10:Заперечні й неозначені займенники
3Історія 6:Створити історичний портрет Юлія Цезаря(письмово) повт. п.43,с188-табл.
4.Обр.мист. 6:Шевченко-художник, створення ілюстрації до твору Шевченка.Шевченко-художник
5.ЗЛ 8:Мольєр, с.257-261,пит.1-3(с.261).


ПН, 06.04

1.РМ 9:Безсполучникове скл. реч., п.55, впр.503.
2.УЛ 10 :Леся Українка "Кассандра"(с.201-202).

ПТ,03.04

1.ЗЛ 8:Класицизм
2.УМ 7:Правопис прислівників на -о, -е (п.38, впр.386).
3.Рм 9:Письмовий відгук про твір мистецтва (п.53, впр.492)
Диктатура Юлія Цезаря,п.43, пит.1-4, с.189
4.Історія Воєнна експансія Риму
5.УМ 10:п.64, впр.459
6.Обр.мист 5:Зобразити українську писанкуПисанки

ЧТ,02.04

1.УМ 10:Займенник (п.64, впр.458)
2.УЛ 10:Леся Українка "Касандра"
3.УЛ 7:Л. Пономаренко. "Гер переможений" (с.243-245).
4.Обр.мист 7: Виконати начерк художнього моделювання зачіски.


СР,01.04

1.УМ 10:РМ Уживання числівників на позначення часу
2.УМ 7:Написанняне та ні зприсл.(п.36, впр.368)
3.УЛ 7:Анкета літературногогероя
4.ЗЛ 10:Поль Верлен. "Осіння пісня","Поетичне мистецтво",с.171-176

ВТ,31.03

1.УМ 10:Вживання іменників із числівниками
2.УЛ 10:Характеристика образів Мавки і Лукаша
.с.208-211.3.Іст. 6:п.41, пит.1-4 (с.180).
4.Обр.мист. 6:Створити ескіз сучасного одягу з ел.укр.традиції
5.ЗЛ 8:Джон Донн "Щоб мучить мене",с.249-250.

ПН.30.03

1.УЛ 10:Тест за твором "Лісова пісня"
2.РМ 9:п.51, впр.474(у), 475(п): списати речення, накреслити їх схеми.

Пт., 20.03

1.ЗЛ 8:https://www.youtube.com/watch?v=uaI_fViouf4
2.РМ 9:п.50, впр.465,відеоурок
3.УМ 10:Відмінювання числівників. п.68, впр.486
4.Іст. 6:п.40, пит. 2-4, с.176.
5.Обр.мист. 5:Орнамент. Створити орнаментальну композицію.
6.УМ 7:п.37, впр.378,380.

Чт., 19.03

1.УМ 10:Числівник як частина мови
2.УЛ 10:Леся Українка "Лісова пісня"лісова пісня
3.УЛ 7:тест М. Павленко "Русалонька..."https://naurok.com.ua/test/complete/cd044b28-4941-42f9-9b9c-6ab4b9b329bf
4.Обр.мист.7:монограма.

Ср., 18.03

1.УМ 10:ступені порівняння прикметників
2.УЛ 7:дочитати твір М. Павленко "Русалонька..."
3.УМ 7:Відео, п.35, впр.362.
4.ЗЛ 10: https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU

Вт.,17.03

1.УМ 10 Відеоурок "Відмінювання прикметників"
2.УЛ 10 Леся Українка "Слово, чому ти не твердая криця"
3.Історія 6 :п.39
4.Обр.мист.6 : створити композицію на тему народної пісні.
5.ЗЛ 8: https://learningapps.org/watch?v=p9xxu329n16   (тест)

Пн., 16.03

1.УЛ 10: Леся Українка "Мріє, не зрадь", "Contra spem spero"
2.РМ 9: п.49, упр.458(у), упр.460(у).

Пт., 13.03

1.ЗЛ 8: підр. с. 217-237 фільм "Дон Кіхот"
2.УМ 7: Морфологічний розбір прислівників с.126, Впр. 347(виписати прсл, розібр. як ч.м.)
3.РМ 9 :п.48, упр.447(у),452(у).
4.Історія 6: п.38.
5.Обр. мист. 5: виліпити з пластиліну(сол. тіста) іграшку

Чт., 12.03

1. УМ 10: Прикметник
2 .УЛ 10: Леся Українка
3.УЛ 7: М. Павленко, підр. с.212-215(читати твір)
4.Обр.мист 7: Створити ескіз сучасного жіночого (чол.) костюму.



Сертифікати











1.cертифікат

2.сертифsкат
3.сертифікат
4.сертифікат
5.сертифікат


















http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fgre4ka.info%2Fsuspilstvo%2F32695-pedahohy-z-kirovohradshchyny-peremohly-u-konkursi-vchyteliv-ukrainskoi-movy&h=tAQEwnnrr


Підготовка до ЗНО
http://www.ok.ru/dk?cmd=logExternal&st._aid=Conversations_Openlink&st.name=externalLinkRedirect&st.link=http%3A%2F%2Fyoutu.be%2FxDfWdACuniUhttp://znoclub.com/pidgotovka-do-zno/952-7-trenazheriv-z-

Підготовка до ЗНО
ukrajinskoji-movi-ta-literaturi.html





Дистанційне навчання на лютий 2016 року
6 клас

Українська література

Тема
Дата
Домашнє завдання
34-36
О. Іваненко. Повість «Друкар книжок небачених».
08.02
08.02
11.02
Прочитати с. 86 – 109. Характеристика образів.
37-38
Емма Андієвська. «Казка про яян».
15.02
18.02
Прочитати с.111-114
39
Емма Андієвська. «Говорюща риба».
20.02
Прочитати с. 115- 120
40
Контрольна робота № 4 (тести).
22.02

41-42
Всеволод Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки».
25.02
29.02
Прочитати с.122-134


















Українська мова


Тема
Дата
Домашнє завдання
62
Рід незмінюваних іменників.
08.02
П.37 (с.111-112), Впр.316
 63
Письмовий вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису рироди
08.02
Повт. п. 37, Впр.314
64
Не з іменниками
09.02
П.37(с.118-120), Впр.316
65
Букви е, и, і в іменникових суфіксах.
12.02
П. 35, Впр.299
66
Тренувальні вправи.
12.02
Повт. П. 35, Впр. 297
67
Літери е, и в іншомовних суфіксах
13.02
Дібрати 3 речення.
68
Написання і відмінювання імен по батькові та прізвищ.
15.02
П. 36, Впр.301
69
Тренувальні вправи.
16.02
П.36, Впр. 309.
70
Правопис складних іменників.
17.02
П.38, Впр.320
71
Письмовий твір-опис природи за картиною в художньому стилі.
19.02

72
Контрольна робота (тести)
20.02

73
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
22.02

74
Групи прикметників за значенням.
23.02

75
76
Перехід прикметників з однієї групи в іншу.
Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.
26.02


29.02





Немає коментарів:

Дописати коментар